شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وحدت حوزه دانشگاه آباده

حوزه/ همایش وحدت حوزه و دانشگاه از سوی مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) و دانشگاه آزاد آباده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، همایش وحدت حوزه و دانشگاه از سوی مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) و دانشگاه آزاد آباده، به مناسبت 27 آذر سالروز شهادت شهید دکتر مفتح که روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده، با حضور مهمان ویژه این مراسم فرزند شهید، دکتر محمدرضا مفتح، در سالن همایش دانشگاه آزاد آباده برگزار شد.

در  این همایش، حجت الاسلام  موسوی خراسانی امام جمعه و مسئول مدارس علمیه آباده پیرامون شهید مفتح و شخصیت ایشان و وحدت بین حوزه و دانشگاه و همچنین ساخت ساختمان دانشگاه آزاد آباده از طریق کمک های مردمی به ایراد سخن پرداخت.

 این همایش با سخنرانی محمدرضا مفتح ادامه پیدا کرد و او از دیده ها و شنیده ها درباره پدر خود گفت و دانشگاه را منبع بیان مطالب علمی و حوزه را منبع بیان چرایی و چگونگی مطالب علمی معرفی کرد.

در پایان مراسم از پژوهشگر برتر شهر حجت الاسلام موسوی خراسانی که نویسنده 40 کتاب است با حضور فرماندار شهر آباده، رئیس دانشگاه آزاد و فرزند شهید مفتح تقدیر به عمل آمد.

 این مراسم با بیان برنامه همفکری و ارائه پیشنهاد های حضار برای بیشتر شدن وحدت از طریق عضویت در گروه های فضای مجازی به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha