پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وحدت حوزه و دانشگاه

حجت الاسلام فقیه از برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد و گفت: در راستای وحدت حوزه و دانشگاه این جلسه با موضوع «دنیای پر راز و رمز ژنتیک و تکامل گیاهان از نگاه قرآن و علم» برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین فقیه امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر از برگزاری جلسه هم اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد و گفت: در راستای وحدت حوزه و دانشگاه این جلسه با موضوع «دنیای پر راز و رمز ژنتیک و تکامل گیاهان از نگاه قرآن و علم»برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این نشست قرآنی علمی با حضور جمعی از متخصصان دانشگاهی و حوزوی و طلاب و دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی پیرامون زمان و مکان برگزاری این جلسه گفت: این جلسه هم اندیشی روز یکشنبه آینده ساعت 18:30 در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام فقیه با بیان اینکه حوزه و دانشگاه موتور محرک کشور هستند ابراز داشت: وحدت حوزه و دانشگاه سبب پیشرفت کشور می شود و هر اندازه حوزه و دانشگاه به یکدیگر نزدیک تر باشند سرعت پیشرفت و توسعه کشور و اعتلای آن بیشتر می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان با بیان اینکه در شرایط کنونی دشمن به دنبال ایجاد شکاف در کشور و فاصله انداختن بین این دو مرکز علمی است گفت: دشمن با توطئه های فراوان و مطرح کردن شبهات و ایجاد شایعات در جامعه از طریق رسانه ها و شبکه های مجازی سعی در ایجاد تنش بین آحاد جامعه می شود تا از این طریق بتواند به مراکز حساس کشور نفوذ کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha