چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: امروز دشمن به دنبال یاس و ناامیدی در میان ملت ایران بوده و تلاش داشته تا این موضوع را به نخبگان و مردم کشور القا نماید، لذا امروز جامعه دانشگاهی و حوزوی وظیفه دارند که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی معرفی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، صبح امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، با تاکید بر ضرورت تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب، گفت: دشمنان تلاش دارند که این گونه القا کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران کارآمدی خود را از دست داده و در این راه از صدها شبکه رسانه ای و ابزار ارتباط جمعی استفاده می کند.

 عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت تاسی به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و با تکیه بر نفی ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار توانسته به الگوی آزادی خواهان ومبارزان جهان تبدیل شود.

وی تصریح کرد: بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران و بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف بسیار مهم است، چرا که زمینه ساز افزایش آگاهی مردم، تقویت حس اعتماد مردم به نظام اسلامی، بالارفتن احساس تعلق اجتماعی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و شناخت دشمن می شود، راه را برای نقش آفرینی موثرتر و بهتر مردم در رویدادهای پیش رو فراهم کرده و زمینه را برای تداوم پیشبرد انقلاب اسلامی فراهم می آورد.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: امروز دشمن به دنبال یاس و ناامیدی در میان ملت ایران بوده و تلاش داشته تا این موضوع را به نخبگان و مردم کشور القا نماید، لذا امروز جامعه دانشگاهی و حوزوی وظیفه دارند که دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی معرفی کنند.

حجت الاسلام محبی در پایان گفت: انقلاب اسلامی ایران با ر هبری حضرت امام خمینی (ره) بنیان گرفت و توانست ریشه های شاهنشاهی رژیم پهلوی را سرنگون نماید و اکنون هم با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، قله های پیشرفت را طی می کند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha