شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام رضمانی

حوزه/ دبیر کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان قزوین گفت: همه مسئولین و آحاد ملت باید در تقویت و استحکام مساجد در کشور باشیم، چراکه رونق گرفتن سنگر مساجد راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان بسته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی رمضانی، در دیدار با طلاب و اساتید مدرسه علمیه مولاوردیخان گفت: یکی از دلایل افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمرنگ شدن نقش مساجد و فعالیت‌های فرهنگی است که خوشبختانه کانون‌های فرهنگی مساجد در سراسر کشور این نقش مهم را به‌خوبی بر عهده داشته و توانسته برنامه‌های فاخری را برای نمازگزاران و جوانان اجرایی نماید.

دبیر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان قزوین بیان کرد: مساجد امروز محل پایگاهی است که همواره در روایات از آن به بزرگی یاد شده ویکی از رسالت‌های پیامبر اکرم (ص) پس از دریافت وحی الهی و رسانیدن آن به مردم، ایجاد پایگاهی به نام مسجد بود تا مکانی برای عبادت و ذکر حق‌تعالی و تشکیل اجتماعات اسلامی و مردمی باشد.

وی تصریح کرد: امروزه با تغییر نیازهای نسل جوان و تحول روحیات آن‌ها، نقش بارز مسجد به‌عنوان کانون تربیت دینی جوانان به‌روشنی مشخص می‌شود و باید ائمه جماعات در این عرصه برنامه‌های خوبی را نیز با مسئولین کانون‌های فرهنگی مساجد داشته باشند.

دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین گفت: همه مسئولین و آحاد ملت باید در تقویت و استحکام مساجد در کشور باشیم، چراکه رونق گرفتن سنگر مساجد راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان بسته خواهد شد.

حجت‌الاسلام رمضانی بیان کرد: انقلاب اسلامی دفاع از مرزهای کشور و همچنین کمک به جبهه‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران از مساجد آغاز شد و همه باید در تقویت این سنگر مهم در اسلام تلاش داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha