شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اردوی تفریحی آموزشی طلاب

حوزه/مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک کاشان گفت:پژوهش یک بال مهم در آموزش حوزه علمیه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت‌الاسلام هیئتی مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک کاشان، در حاشیه اردوی تفریحی، آموزشی، علمی و ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار کرد: این اردوی یک‌روزه به‌منظور آمادگی طلاب جهت شرکت در امتحانات با همکاری مرکز مدیریت و خدمات حوزه علمیه کاشان با بازدید از باغ تاریخی فین کاشان شروع و همگی در دوره آموزشی بهداشت و سواد رسانه‌ای جهت آشنایی با فضای مجازی و بهداشت فردی برگزار شد.

وی، با اشاره به برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته پژوهش در این مدرسه اشاره کرد و گفت: معرفی مقالات برتر علمی، چاپ نشریه، راه‌اندازی سیستم دیجیتال و دیدار با بعضی از مشاهیر و علمای برجسته کاشان از مهم‌ترین برنامه‌های اجرای شده به مناسبت هفته پژوهش در این مدرسه است.

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برزک، پژوهش را یک بال مهم در آموزش دانست و گفت: اگر پژوهش نباشد آموزش مفهوم و معنایی که باید داشته باشد نخواهد داشت.

وی، با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی و ساماندهی در پژوهش گفت: هرچند مسئولین پژوهش حوزه‌های علمیه زحماتی را در این زمینه انجام می‌دهند ولی کافی نیست، لذا با توجه به اینکه پژوهش مکمل آموزش است متولیان امر پژوهش باید این موضوع را جدی بگیرند.

حجت‌الاسلام هیئتی، به تأثیر پژوهش در پیشرفت و توسعه کشور اشاره کرد و با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات ارزشمند در عرصه‌های مختلف کشور مرهون پژوهش دانشمندان و نخبگان علمی است گفت: با توجه به اینکه پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی، دارویی، فرهنگی و دینی کشورمان مرهون پژوهش است، از مسئولین کشوری و متولیان عرصه پژوهش انتظار داریم که در این عرصه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha