پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا تمام تلاش خود را برای عقب نگه داشتن و حتی تخریب ایران طبق برنامه های چندین ساله خود انجام داده است ،گفت: امروز ایران خارج از پیش بینی های آمریکا قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امروز در آیین رونمایی از اپلیکیشن «چهله» که  به معرفی دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب می‌پردازد، اظهار داشت: در تصور آمریکا هم نمی‌رفت که روزی ایران  بتواند به فناوری‌های ساخت موشک، هسته‌ای، نانو و ... دست یابد و برنامه‌های او را در منطقه نقش بر آب کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان توانمندی‌های به‌دست‌آمده توسط جوانان دانشمند در تمامی حوزه‌های علمی و فناوری، گفت: به خاطر پیشرفت‌های همه‌جانبه، آمریکا همه قدرتش را علیه ما بکار گرفته، گرچه دیگر کاری از دستش برنمی‌آید.

وی با اشاره به کلام ارزشمند شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی که فرمودند «آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر»، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران خارج از تصورات آمریکا قرارگرفته و به همین دلیل از ما عصبانی است.

آیت‌الله علما با بیان این نکته که وحدت کلمه و تبعیت از حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، رمز پیروزی و خنثی شدن توطئه آمریکاست، گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای خبیث در 40 سال گذشته از قدرت خود برای شکست انقلاب اسلامی از هیچ شیطنتی فروگذار نبوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آمریکا تمام تلاش خود را برای عقب نگه‌داشتن و حتی تخریب ایران طبق برنامه‌های چندین ساله خود انجام داده است، گفت: امروز ایران خارج از پیش‌بینی‌های آمریکا قرارگرفته است.

وی با سفارش به جوانان که در بحث فناوری‌های علمی روز جهان از جمله فضای مجازی باید فعال باشند، گفت: با توکل بر خدا موانع بر سر راه کسب علوم روز دنیا را با همت خود پشت سر بگذارید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha