سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نظام ولایی فرصت عالی برای تعالی معنوی است،گفت: برندها در این چهل سال انقلاب شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقینماینده ولی فقیه در سپاه ظهر امروز (چهارشنبه)در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به شخصیت و جایگاه حضرت ابوالفضل (ع) اظهار داشت: شخصیت حضرت ابوالفصل( ع) را به عنوان یک انسان کامل می‌توان بعد از معصومین (ع) الگو معرفی کنیم چرا که حضرت ابوالفضل (ع) مصداق یاری کننده خداست.

وی افزود: خداوند در گذشت روزگار شرایط مختلفی را به وجود می‌آورد. جنگ فتنه و مشکلات اقتصادی و .. معمولا به دست خود ما ایجاد می‌شود اما  یکی از دلایلی که خداوند این شرایط را به وجود می‌آورد آشکار شدن جوهره انسان و غربال کردن انسان‌هاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: افراد در شرایط عادی شعار می‌دهند اما وقتی شرایط سختی به وجود آید معلوم می‌شود چه کسی شعار داده است و چه کسی عمل می‌کند.

وی با اشاره به آیه دوم و سوم سوره عنکبوت خاطر نشان کرد: مردم چه فکر کرده‌اند آیا اینکه می‌گویند ایمان آورده‌اند و مومن هستیم ما رهایشان می‌کنیم، خیر امتحان می‌کنیم ما  افراد قبلی از شما را نیز امتحان کردیم و مسلمانان صدر اسلام را نیز آزمایش کردیم تا معلوم شود چه کسانی اهل ماندن و چه کسانی اهل بریدن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در رابطه با اهداف خداوند برای امتحان افراد گفت: دو گروه در بین مومنان باید امتحان شوند تا معلوم شود کدام یک ایمان واقعی دارند و چه کسی دروغ می‌گوید.

وی با اشاره به گذشت چهل سال از عمر انقلاب اظهار داشت: اگر از اتفاقاتی که در این چهل سال رخ داده همچون فتنه، کودتا و ... می‌بینیم که معجزه است انقلاب مانده یا نه.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمن عقب نشینی می‌کند و می‌بینید؛ آمریکا می‌گوید ما نگران حزب الله ایران، عراق و لبنان نیستیم نگرانیم حزب الهی‌های لندن و واشنگتن سر و صدا کنند.

وی با بیان اینکه نظام ولایی فرصت عالی برای تعالی معنوی است، عنوان کرد: عده‌ای از افراد برند هستند و برنده شدند و در راس آنها شهدا هستند. بنده معتقدم به هیچ خانواده شهیدی نباید تسلیت گفت بلکه  باید تبریک بگویید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه باب جهاد باز است، بیان کرد: جنگ چه فرصت و امتحان خوبی بود و چه زیبا برخی عرج یافتند، ما جا مانده‌ها نیز باید راه آنها را ادامه دهیم و آن تفکر را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: برندها در این چهل سال انقلاب شهدا هستند، افرادی که لغزش نداشتند و  فتنه‌ها و فشارهای دشمن آنها را نلرزاند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: فراز و نشیب‌هایی وجود دارد اما باید چه کنیم که در طوفان حوادث و از صراط مستقیم خارج نشویم، چه کنیم مردودی نگیریم و بتوانیم در امتحانات الهی واحدها را پاس کنیم و چه کنیم در طوفان حوادث دین ما را دشمن نبرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی اظهارداشت: از نظر قران دو نوع استقامت لازم وجود دارد که یکی استقامت فکری، اعتقادی در باور و نلغزیدن در اندیشه است بنابراین نباید بگذاریم فرزندان ما به لحاظ فکری بلغزند و باید مواظب باشیم گلوله دشمن به فکر بچه‌های ما نخورد.

وی با اشاره به اینکه استقامت فکری، عملی، هویت پاسداری و بسیجی انقلاب زنده است افزود: پاسدار نباید در اندیشه و عمل بلغزد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم لرستان در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب با اندیشه و سلحشوری حضور داشته‌اند عنوان کرد: شهدای جنگ و دفاع مقدس تصادفی شهید نشدند تمام آنها انتخاب شده بودند.

وی در رابطه با شخصیت شهید حججی نیز عنوان کرد: خداوند می‌خواست شهید حججی بزرگ شود، همه شهدا عزیز هستند اما چرا خداوند اراده کرد تا شهید حججی روی آنتن برود؛ شهید حججی فعالیت‌هایی داشته که پنهانی بوده و خداوند خواسته شهادتش به نمایش گذاشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha