سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پایان کار سومین جشنواره علامه حلی در خوزستان

حوزه/ سومین جشنواره استانی علامه حلی، با تقدیر از پژوهشگران برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی علامه حلی، امروز با حضور جمعی از علما و فضلای حوزه علمیه خوزستان، در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، نیازهای پژوهشی استان را برشمرد و بر لزوم کیفی‌تر کردن سطح پژوهش‌ها در مدارس علمیه تأکید کرد.

همچنین حجت الاسلام رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، در ادامه این مراسم، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره، گفت: جشنواره علامه حلی یکی از عواملی است که به تقویت روحیه پژوهشی طلاب خواهر کمک کرده و امیدواریم بیش از پیش شاهد موفقیت طلاب در زمینه‌های مختلف پژوهشی باشیم.

بر اساس این گزارش، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، به‌عنوان سخنران اصلی این آیین، با اعلام رضایت از روند برنامه‌های پژوهشی در سطح مدارس علمیه، حوزه علمیه خوزستان را یکی از حوزه‌های موفق در سطح کشور دانست و تصریح کرد: آمار بالای مقالات ارسالی به جشنواره علامه حلی، نشان از رشد علمی طلاب خواهر و برادری است که پا در عرصه پژوهش گذاشته‌اند و لازم است با برگزاری چنین جشنواره‌هایی، آنها را در مسیر پیشرفت علم یاری کرد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم، پس از رونمایی از کتاب «پژوهش‌های فقهی از منظر مقام معظم رهبری»، از 30 طلبه حائز رتبه برتر در سومین جشنواره علامه حلی استان تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha