شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی- امام جمعه جدید رشت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: پلیس باید برای انجام بهتر مأموریت ها سرمایه اجتماعی خود را که همان تعامل با مردم است، ارتقاء دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، در دیدار با فرمانده ناجا ضمن خوشامدگویی به وی، اظهار داشت: امروز مردم به هیچ نیروی نظامی به اندازه نیروی انتظامی نگاه ویژه ندارد زیرا تنها سازمانی که به نحو گسترده با مردم در ارتباط است این سازمان می باشد.

وی افزود: انصافا در نیروی انتظامی کارهای بزرگی در سال های اخیر انجام گرفته و شخصا شاهد پیشرفت این سازمان بوده ام.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه علت هجمه دشمنان به سمت نیروی انتظامی این است که ناجا در جهت حفظ و پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب قدم بر می دارد، گفت: همه شاهد بودیم که دشمنان، سال گذشته برای اعدام یک تروریست که  تعدادی از عزیزان ما در نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود، معترض بودند؛ ولی برای برخورد مقتدرانه پلیس با تعداد معدودی از اشرار و اراذل و اوباش دم از حقوق بشر و حرکات بشردوستانه می زنند.

وی با بیان اینکه  نیروی انتظامی دوشادوش سپاه و دیگر نهادهای مسئول در حوزه امنیتی در کشور عمل می کند، اظهار داشت: باید بتوانید سرمایه اجتماعی را برای انجام هر چه بهتر مأموریت ها به کار بگیرید، هر چند اقدامات مطلوب و مناسبی در این زمینه انجام گرفته ولی نباید به آن بسنده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود به بازدید از چندین کلانتری و پاسگاه و پلیس راه ها در شهرستانها اشاره کرد و افزود: بنده همواره سعی کرده ام تا در راهنمایی و کمک به زحمت کشان در این مقرها گامی در جهت امنیت برداشته باشم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در پایان ضمن تشکر از کلیه کارکنان نیروی انتظامی برای فرمانده ناجا و پرسنل این سازمان آرزوی توفیق روز افزون کرد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha