پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/ فرمانده ناجا گفت: با توجه به اینکه نیروی انتظامی تنوع مأموریتی بسیار زیادی دارد ولی خوشبختانه با برنامه های مناسب و به موقع انجام شده توسط همکارانمان توانسته ایم اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه ای در مقابله با جرایم انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حسین اشتری، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان ضمن تشکر از فرصت در اختیار قرار داده شده برای این دیدار، اظهار داشت: نیروی انتظامی از سال گذشته تاکنون مأموریت های پرحجم و ویژه ای را برای ارتقاء امنیت انجام داده است.

وی، برخورد با کسانی که در نظام اقتصادی کشور اخلال ایجاد کرده اند و دستگیری تعداد زیادی از آنها توسط ناجا را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی عنوان کرد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه مأموریت های نیروی انتظامی همیشگی و مداوم در حال انجام است، اضافه کرد: با توجه به تعدد این مأموریت ها که گویی هر روز یک نوع مأموریت جدید برای ما به وجود می آید خوشبختانه با هوشمندی همکاران ، هدایت های مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هوشیاری مردم و عنایات خاص خداوند همه مأموریت ها با موفقیت به سرانجام می رسد.

سردار اشتری به آمادگی کامل نیروی انتظامی در همه مأموریت ها اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با اقدامات مطلوب، مقابله ای و پیشگیرانه توانسته ایم امنیت را در این استان ارتقاء دهیم، گرچه تا نقطه ایده آل و مطلوب فاصله وجود دارد ولی اعتماد مردم به این سازمان به جهت مشاهده تلاش مجاهدگونه کارکنان این سازمان افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم گام های مهمتری در این زمینه برداریم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم بوده، به نحوی که در کنار آنها برای خدمت رسانی و در راستای کار و تلاش آنها قدم برداشته و برخورد با تعدی کنندگان به حقوق مردم را مبنای کار خود قرار داده است.

فرمانده ناجا در خاتمه هدف از سفر به استان را حضور در یادواره 455 شهید فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی همواره در راستای انجام مأموریت های خود شهدایی را تقدیم نظام و انقلاب می کند که امیدواریم ما رهرو این شهدا و خدمتگزار خانواده آنها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha