جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مصطفی علما  نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری جوانان استان باید تلاش کنیم، گفت: مسئولان مسیر اجرای طرح های آستان قدس رضوی را تسهیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» آیت الله مصطفی علما در نشستی با مدیر عامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان و جمعی از مسئولان، در خصوص  سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در استان، اظهار داشت: مسیر اجرای چند طرح که توسط مسئولان آستان مقدس کارشناسی و آماده اجراست باید هر چه سریعتر توسط مسئولین استانی هموار شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با ابراز نگرانی از اینکه استان دارای استعداد های فراوانی در بخش های مختلف است که متاسفانه بسیاری از جوانان بیکار هستند، افزود: ان شاءالله با تبرک آستان مقدس رضوی و ورود در بحث اشتغال کرمانشاه، بسیاری از این مشکلات بر طرف شود.

وی با تاکید بر اینکه جهت ایجاد اشتغال و مبارزه با بیکاری جوانان استان باید تلاش کنیم، اظهار کرد: مسئولین تسهیل سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در استان را دنبال کنند.

سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در طرح های ماندگار کرمانشاه

در این دیدار همچنین مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در سه بخش سرمایه گذاری در طرح های ماندگار و بلند مدت خواهیم داشت، گفت: آستان در بخش زنجیره کشت و فروش محصولات کشاورزی و دامداری و همچنین اعطای وام های خرد کم بهره، قصد سرمایه گذاری در استان کرمانشاه را دارد.

محسن منصوری با بیان اینکه در بخش سرمایه گذاری بلند مدت خرید کارخانه ورشکسته شده خمیر مایه کرمانشاه را داریم، ادامه داد: با حمایت از کارخانه ورشکسته ظرفیت اشتغال بیش از 100 نفر به طور مستقیم را دارد را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به این که در بخش زنجیره کشت و فروش محصولات کشاورزی و دامداری نیز برنامه های خوبی تدوین شده است، افزود: از جمله برنامه های آستان قدس رضوی در کرمانشاه، تضمین خرید محصولات کشاورزان با ارتباط با تجار بزرگ جهان است.

مدیر عامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در پایان با بیان اینکه در بحث وام های خرد و زود بازده آستان قدس رضوی برای تحول اقتصادی درکرمانشاه برنامه دارد، گفت: در نظر داردیم با 100 وام به ارزش 2.5 میلیارد تومان  به 100 نفر از افراد نیازمند و کم برخوردارکار خود را شروع کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha