چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
روزنامه نگار فرانسوی

حوزه/ روزنامه نگار و کارشناس ارشد مسائل فرانسه و غرب آفریقا، خانم زینب الغزوی، در پی اظهارات اخیر خود علیه اسلام و مسلمانان در یک نشست علمی در فرانسه با اعتراض شدید مسلمانان این کشور روبرو شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  , francais.rtخانم زینب الغزوی روزنامه نگار و کارشناس ارشد مسائل فرانسه و غرب آفریقا و همچنین نویسنده سابق روزنامه معروف Charlie Hebdo فرانسه، در یک کنفرانس مطبوعاتی که به صورت زنده از شبکه CNEWS فرانسه پخش شد طی اظهاراتی بحث بر انگیز گفت: «اسلام برای اینکه بتواند در فرانسه باقی بماند باید تسلیم قوانین این کشور شود».

بلافاصله بعد از پخش زنده سخنرانی این فعال سیاسی مراکشی الاصل، مسلمانان فرانسه سخنان وی را تاب نیاورده و با انتشار توییت هایی در فضای مجازی به این سخنان اعتراض کردند.

در پی این ماجرا و به دنبال مورد تهدید واقع شدن این روزنامه نگار و فعال سیاسی فرانسوی، پلیس شهری پاریس اعلام کرد که تمامی اقدامات لازم جهت محافظت از این فعال مدنی و خانواده ی او در نظر گرفته شده است و افرادی که وی را تهدید کرده اند تحت تعقیب بوده و به زودی شناسایی و مجازات می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha