پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسلمانان لندن با مجسمه های یخی به جنگ بی خانمانی می روند + تصاویر

حوزه/ خیریه اسلامی «پنی اپیل» در کمپین «اگر مسیح بود چه می کرد؟» ۵ مجسمه یخی را در قلب اقتصادی لندن قرار داده اند تا مردم را در باره بحران بی خانمانی آگاه کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، خیریه اسلامی «پنی اپیل» در بریتانیا، 5 مجسمه یخی را در اسلکه قناری، قلب اقتصادی شهر لندن قرار داده اند که هر یک به نمایندگی از یکی از اعضای خانواده بی خانمان می باشند.

درحالی که براساس آمار غیررسمی در هر ساعت، 5 خانواده در لندن بی خانمان می شوند، خیریه اسلامی با همراهی مسیحیان، سعی دارند آگاهی را درباره بی خانمانی افزایش دهند. آن ها کمپینی با نام «اگر مسیح بود چه می کرد» راه اندازی کرده اند.

در شهر بیرمنگام، دومین شهر پرجمعیت انگلستان پس از لندن، از هر 67 نفر، 1 نفر بی خانمان هستند.

پلی نیت سرپرست پناهگاه در این باره گفت: به دلیل بالا رفتن شدید نرخ اجاره ها، کمبود رفاه و فقدان مسکن، شماره افراد بی خانمان زیاد شده است و ما به شدت نیازمند اقدام عملی هستیم تا فردا را برای صدها هزاران نفری که در خیابان ها زندگی می کنند تغییر دهیم.

وی افزود: ما عادت کردیم ببینیم که مردم بی خانمان در خیابان ها از کنار ما می گذرند و به آسانی آن ها را رد می کنیم. خوشحالیم که پنی اپل اینجا در این بحران واقعی در کنار ما هستند و ما باید محدوده های دینی و قومیتی را برای کمک به بی خانمان ها رد کنیم و همه جوابگو باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha