چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مسلمانان آریزونا بیلبوردهای «دیدگاه مسلمانان از حضرت مسیح» نصب کردند

حوزه/ یک گروه میان ادیانی اسلامی در ایالت آریزونای آمریکا با نصب بیلبوردهای در بخش پرترافیک بزرگاه، قصد دارند آگاهی مردم را درباره دیدگاه مسلمانان از حضرت مسیح افزایش دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از azcentral، مسلمانان در ایالت آریزونای آمریکا، با نصب بیلبوردهایی در بخش پرترافیک بزرگراه، آگاهی مردم درباره «دیدگاه مسلمانان از حضرت مسیح (ع)» را افزایش می دهند.

گروه احمد، یک سازمان میان ادیانی بشردوستانه و مسلمان این کمپین را راه اندازی کرده و در این بیلبوردها به این سئوال که مسلمانان چه دیدگاهی درباره حضرت مسیح دارند پاسخ داده می شود.

احمد بنیانگذار و نماینده روابط عمومی سازمان در این باره گفت: ما قصد داریم شباهت ها میان اسلام و مسیحیت را نشان داده و مردم را در این ایام تعطیلات به همدیگر نزدیک سازیم.

احمد در یک کنفرانس خبری در مرکز اجتماعی اسلامی شهر تمپه در آریزونا گفت: ما می خواهیم مردم بدانند که مسلمانان چه کسانی هستند و چه کسانی نیستند و به آنان نشان دهیم که شباهت ها میان ادیان ما بیشتر از اختلافات ماست.

وی گفت: مسلمانان مسیح (ع) را یکی از پیامبران خدا می دانند که ماموریت او هدایت مردم به عبادت خداوند بوده است و 6 آیه در قرآن کریم وجود دارد که درباره ایمان داشتن به تمام پیامبران الهی از جمله عیسی مسیح می باشد به گونه ای که اگر شما به مسیح باور نداشته باشید، مسلمان نیستید.

وی سپس ضمن اشاره به اعتقادات تبیین شده مسلمانان درباره حضرت مسیح گفت: به حضرت مسیح 25 بار  به حضرت مریم 32 بار در قرآن اشاره شده است. و حضرت مریم تنها زنی است که نامش در قرآن آورده شده است.

به گفته احمد هزینه ایجاد بیلبوردها 10 هزار دلار بوده که در آن ها با حروف سفید درشت اعتقادات مسلمانان درباره حضرت مسیح به شکل زیر نوشته شده است:

مسیح از مریم مقدس به دنیا آمد. او متبرک و پربرکت است و خداوند با روح مقدس از او حمایت کرد.

این بیلبوردها هفته گذشته نصب شده و قرار است تا یک ماه دیگر پابرجا باشند.

به عنوان بخشی از کمپین، گروه همچنین قصد دارند تبلیغات رادیویی از 24 تا 26 دسامبر پخش کرده و در شبکه های اجتماعی تاثیر گذار باشند. آن ها همچنین در دانشگاه ها و مدارس نشست برگزار می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha