چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خوراسگان

حوزه/ هادی سیاسی سپاه اصفهان گفت: طلبه باید روشنگری و بصیرت افزایی کند، طلبه باید برای انقلاب اسلامی و اسلام،‌ عمار گونه عمل کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سید رضا حجازی در نشست سیاسی با موضوع «بصیرت افزایی» در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) اصفهان، گفت: طلبه باید سفیر انقلاب باشد، هدف انقلاب ما فقط پیروزی بر رژیم شاهنشاهی نیست، بلکه ما در صدد خشک کردن ریشه های صهیونیسم، سرمایه داری و کمونیسم هستیم و به لطف خدا پایه های این نظام ها را نابود می کنیم و پرچم رسول الله(ص) و اسلام ناب محمدی(ص) را در تمام دنیا بالا می بریم، امروز به جایی رسیده ایم که پایه های حکومتی غرب و آمریکا سست شده؛ دلهره و اضطرابش از شکست در مقابل جمهوری اسلامی ایران بسیار واضح است.

وی به سخنی از امام خمینی(ره) در باره عدم سازش با دشمن اشاره نمود و گفت: بنا به فرموده امام خمینی(ره): کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی‏دانیم، ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند! اگر بندبند استخوانهایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای‏دار برند، اگر زنده زنده در شعله‏ های آتش مان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‏مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند، هرگز امان نامه کفر و شرک را امضاء نمی‏ کنیم.

کارشناس سیاسی گفت: ما باید روش دشمن را بشناسیم، دشمن، با انواع روش ها اعم از جنگ دیپلماسی، اقتصادی، اطلاعاتی، نیابتی، اقتصادی، نرم و سخت و...، با بیشترین هزینه ها برای براندازی انقلاب اسلامی فعالیت می کند، شیوه مقابله با آنها بسیار مهم است، اگر بصیرت داشته باشیم تمام فشارها از بین می رود.

حجازی به ارائه راه حل در مقابل مشکلات روز و کم کاری بعضی مسئولین پرداخت و گفت: بهترین روش شیوه مطالبه گری به جا و درست است، عده ای، مردم را به شورش و اعتراض در کف خیابان ها  دعوت می کنند، بدانید بی تردید اینها دست نشانده دشمن هستند و هدف آنها رفع مشکلات مردم نیست، بلکه هدفشان همان هدف دشمن است؛ مواظب باشیم با طناب خودمان به چاه نیفتیم، بهترین روش مطالبه گری، مطالبه گری در نماز جمعه و با دعوت مسئولین جهت جوابگویی به خواسته های به حق مردم است. و یا اینکه اعتراضات را در غالب نامه به نمایندگان مجلس و... تحویل دهیم.

وی در پایان گفت: طلبه باید روشنگری و بصیرت افزایی کند. در زمان امیرالمؤمنین(ع) و جنگ صفین، شمشیر مالک اشتر و زبان عمار،‌ دو وسیله ای بودند که روشنگری می کردند، طلبه باید برای انقلاب اسلامی و اسلام ،‌ عمار گونه عمل کند.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha