جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بخشی پور

حوزه/مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه همه چیز در قرآن است، گفت: قرآن در جامعه مهجور واقع شده بود تا اینکه مقام معظم رهبری وارد شدند و برای تربیت حافظان قرآن کریم مطالبه کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام پرویز بخشی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، امروز در همایش توجیهی طرح بشارت 1452، اظهار داشت: باید بتوانیم سمت وسوی جامعه را به سمت جامعه قرآنی که معنای قرآنی داشته باشد سوق دهیم.

وی افزود: ما روانخوانی قرآن را خوب بلدیم، اما اینکه چقدر آشنا با معنای قرآن هستیم، مهم است و همچنین باید دید کسی که قرآن را یاد گرفته اند چقدر توانسته اند قرآن را ترویج دهد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه همه چیز در قرآن است، بیان داشت: مقداری قرآن در جامعه مهجور واقع شده بود تا اینکه مقام معظم رهبری وارد شدند و برای تربیت حافظان قرآن کریم مطالبه کردند.

بخشی پور عنوان کرد: سال گذشته برگزاری آزمون قرآنی را داشتیم، اما وقتی این موضوع در جامعه باز شد دیدیم طرفداران این موضوع زیاد هستند.

وی خاطرنشان کرد: 20 نهاد و مجموعه و اداره تصمیم گرفته اند که طرح این مجموعه قرآنی را در جامعه باز کنیم و در طرح توجیهی باید بدانیم چگونه انجام دهیم که معنای مورد نظر در جامعه مطرح شود.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha