سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
  آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ الان مسئولین می گویند چون شب یلداست، سفارش کردیم شیرینی ارزان شود؛ با ارزان کردن شیرینی، مشکلات گرانی از بین نمی رود؛ این که شما بیاید شیرینی را ارزان کنید این منت گذاشتن سر مردم ندارد؛ وظیفه شما مسئولین است که مشکلات معیشتی را حل کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر مسجدی، دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات کشور که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، گفتند: بر اساس آیات و روایات، حفظ جسم لازم است و باید رعایت شود.

ایشان افزودند: از نظر شرعی، حریم به مناطق خصوصی گفته می شود؛ به همین دلیل قهوه خانه که همه رفت و آمد می کنند جزو حریم نیست.

معظم له با بیان اینکه مسئولین برای رفع گرانی، بیکاری و... که از مسائل ریشه ای در ارتباط با کشیدن سیگار و قلیان است، توجه ندارند، ابراز داشتند: مردم به مسئولین رأی دادند تا مشکلات جامعه را رفع کنند؛ نه اینکه روز به روز به گرانی افزوده شود.

ایشان افزودند: بارها درمورد حرمت دیرکرد وام گفته شد؛ اما در این کشور خیلی راحت دیرکرد می گیرند؛ در ارتباط با قلیان و سیگار هم همین وضع است.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: الان مسئولین می گویند چون شب یلداست، سفارش کردیم شیرینی ارزان شود؛ با ارزان کردن شیرینی، مشکلات گرانی از بین نمی رود؛ این که شما بیاید شیرینی را ارزان کنید این منت گذاشتن سر مردم ندارد؛ وظیفه شما مسئولین است که مشکلات معیشتی را حل کنید.

معظم له عنوان کردند: مشکلات مردم را حل وفصل کنید تا مردم راحت زندگی کنند.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha