جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع)

حوزه/ ۷۰ تن از طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان گناباد در حرکتی خودجوش، یک شب را برای کمک به حفظ محیط زیست و پاکیزگی سطح شهر، به جای پاکبانان زحمت کش شهرداری، به نظافت شهر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، بیش از ۷۰ تن از طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان گناباد، در حرکتی جهادی و خودجوش، یک شب را برای کمک به حفظ محیط زیست و پاکیزگی سطح شهر، به جای پاکبانان زحمت کش شهرداری، به نظافت شهر پرداختند. 

24 گروه سه نفره از طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان گناباد، برای خدمت به محیط زیست و پاکیزگی سطح شهر به کمک پاکبانان شتافتند و به جای آنان به مردم خدمت رسانی کردند.

طلاب با این حرکت جهادی، ضمن کمک به پاکیزگی محیط زیست، تلاش کردند که نارنجی پوشان خستگی ناپذیر، یک شب را در جمع خانواده های خود باشند و طلاب، به عنوان جایگزین آنها در جمع آوری زباله و رُفت وروب سطح شهر همکاری کنند.

طلاب حاضر در این برنامه که اعضا شورای اسلامی شهر و شهردار گناباد نیز برای خدا قوت گویی در جمع آنها حاضر شده بودند، بعد از جمع‌آوری زباله‌ها از سطح شهر، تا صبح خیابان‌ها را جارو زدند.

این حرکت نمادین به پاس زحمات پاکبانان در حفظ سلامت و محیط زیست مردم بود و به نوعی نسبت به رعایت نظافت و بهداشت محیط و سطح شهر به عنوان امری ضروری و لازم برای همگان، پیام داشت.

انتهای پیام/ ۲۵/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha