جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صادقی

حجت الاسلام صادقی با بیان این که انقلابی عمل کردن شاخصه شهدا و انقلابی ماندن وظیفه ماست، گفت: پیام شهدای روحانی به مردم «تمسک به قرآن»، «نماز اول وقت»، «در خط ولایت» و «انقلابی بودن» است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی، پیش از ظهر امروز در دهمین کنگره شهدا و ایثارگران روحانی و طلبه استان اصفهان، در حسینیه همدانیان، اظهار کرد: در وصف شهید و شهادت برای ما همین بس که در قرآن کریم بلندترین مضامین قرآن وپیامبر اکرم در وصف شهادت ومجاهدین فی سبیل الله است.

وی بیان کرد: در بین همه شهدا، شهدای خاص و عزیزی که در دوران حیات خود با به دست گرفتن چراغ هدایت، بشریت و مردم را به سعادت راهنمایی می کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان عنوان کرد: در بین همه شهدا، شهدای قلم به دست و مبلغینی که با لسان خود مردم را هدایت می کردندارج و قربی افزون دارند.

 وی افزود: امسال دهمین کنگره شهدای روحانی وطلبه استان که با شهید شاخص شهید نورالله طباطبایی نژاد و شهدای مدافع حرم شهید حجت الاسلام قنبری و شهید حسینی برگزار می شود. پیام شهدای روحانی به مردم «تمسک به قرآن»، «نماز اول وقت»، «در خط ولایت» و «انقلابی بودن»  است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه دراستان اصفهان ابراز کرد: انقلابی عمل کردن شاخصه شهدا و انقلابی ماندن وظیفه ماست؛ در بین ۴ هزار ۵۵۸ شهید طلبه روحانی دفاع مقدس ۵۹۰ شهید از استان اصفهان است که رتبه نخست در کشور را داراست.

وی تصریح کرد:  شهدای طلبه بیشترین تعداد را به نسبت دیگر اقشار ر دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام کردند 22 آزاده و ۲۱۵ نفر جانباز سرافراز طلبه و روحانی  از جمله خانواده افتخارات روحانیون اصفهان است.

حجت الاسلام صادقی اذعان کرد: 48 پدر شهید در استان وجود دارند که روحانی بوده و دو شهید روحانی مدافع حرم داریم، به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از ۴۰ نفر از فرزندان روحانی که نخبه و مدال آور کشوری هستند تجلیل به عمل می آید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha