جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهپیمایی ۹ دی بیرجند

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: مراسم بزرگداشت واقعه ۹ دی همزمان با این حادثه مهم تاریخی در مدرسه فیضیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نصرت‌الله لطفی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: دهه ولایت باید به محور وحدت جامعه تبدیل شود.

وی افزود: روز 9 دی، نماد و معیار وحدت بین مردم و ولایت بوده که باید همواره در راستای تقویت آن حرکت کرده و مانع از فراموشی و کم‌رنگ شدن این حادثه مهم و اثرگذار تاریخی در تقویم انقلاب اسلامی شد.

لطفی افزود: حادثه 9 دی دست قدرت خدا و معجزه الهی بود؛ بزرگداشت واقعه 9 دی امسال نیز مانند سال‌های گذشته در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود و این مراسم از ساعت 10 صبح روز 9 دی با سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی در مدرسه فیضیه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به دیدار سالانه مردم شریف قم با مقام معظم رهبری گفت: دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری همزمان با روز 19 دی‌ماه و آخرین روز از دهه بصیرت انجام می‌شود، مراسم بزرگداشت 9 دی باید به محور وحدت در جامعه تبدیل شود.

وی عنوان کرد: برخی افراد در جامعه می‌خواهند حادثه 9 دی و حوادث 88 از یاد مردم برود، مسئولان استان باید تلاش کنند این روز مهم بیش از گذشته در بین مردم درک و فهم شود.

لطفی با اشاره به برگزاری باشکوه دهه ولایت در قم ابراز کرد: قم خاستگاه انقلاب اسلامی بوده و از همین روز نیز بزرگداشت 9 دی به‌عنوان دهه بصیرت تا 19 دی‌ماه و دیدار مردم قم به رهبر معظم انقلاب ادامه داشته و ویژه‌برنامه‌هایی نیز برای آن در نظر گرفته‌شده است.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در پایان تأکید کرد: برای برگزاری باشکوه این مراسم تمام دستگاه‌های استانی مشارکت دارند، در برگزاری مراسم‌های بزرگداشت 9 دی و انقلاب اسلامی باید به صبغه معنوی و حوزوی انقلاب اسلامی توجه شود.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha