سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
و

حوزه/ وزیرآموزش و پرورش با بیان این که آینده سازان کشورمان در مدارس رشد و نمو پیدا می کنند، گفت: همگان در آموزش وپرورش بر این باوریم که آینده کشور در کلاس درس مدرسه ها ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سیدمحمد بطحایی، امروز در مراسم افتتاح مدرسه حیبی سفیدشهر آران و بیدگل، با قدردانی از خیرین مدرسه سازی که در شرایط سختی که آموزش و پرورش با آن روبروست، سرمایه خودشان صرف مدرسه سازی و فضای آموزشی برای تعلیم و تربیت نونهالان این مرز و بوم می کنند، گفت: همگان در آموزش وپرورش بر این باوریم که آینده کشور در کلاس درس مدرسه ها ساخته می شود.

وی با بیان اینکه آینده سازان کشورمان در مدارس  رشد و نمو پیدا می کنند، افزود: مدرسه مکانی است که دانش آموزان در محیط آن صبوری، نیکوکاری، احترام به بزرگتر و از خود گذشتگی را تمرین می کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فضای آموزشی و تجهیزات مدارس بعد از معلم از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: قطعا بدون وجود فضاهای آموزشی و تجهیزات مناسب نخواهیم توانست نسل  پویا و سر زنده را برای آینده  انقلاب اسلامی تربیت و آماده پذیرفتن مسئولیت کنیم.

بطحایی با تبریک به حبیبی خیر مدرسه سازسفید شهر آران و بیدگل، گفت: امثال حیبی ها با ساختن مدارس باعث می شوند تا هزاران دانش آموزدر این مدارس تحصیل و تربیت شوند و هرکارخیر و نیکی هم که این دانش آموزان انجام بدهند، خیرین نیز در آن شریک خواهند بود.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مدارس کشور با کمبود تجهیزات مواجه می باشد، درخواست می کنیم که خیرین عزیز، آموزش  وپرورش را یاری کنند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین لحظاتی پیش با حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی مدیر حوزه علمیه کاشان نیز پیرامون مسائل مختلف دیدار و گفتگو کرد

وی ظهر امروز هم با حضور درشهرستان آران و بیدگل و دیدار با ائمه جمعه آران و بیدگل، نوش آباد و سفید شهر، و کلنگ زنی چند فضای آموزشی و فرهنگی، تعدادی مدرسه و فضای آموزشی را افتتاح کرد.

وی قرار است عصر امروز علاوه بر افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح آموزشی، فرهنگی و ورزشی در کاشان، شامگاه امروز نیز در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در جمع خیرین و فرهنگیان  شهرستان های کاشان و آران و بیدگل  سخنرانی خواهد کرد

برپایه این گزارش، جمعی از معاونین وزارت آموزش و پرورش، فرمانداران کاشان و آران و بیدگل، نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین سیدمحمد بطحایی را همراهی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha