شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حرم رضوی

حوزه/ مدیر مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی از ثبت‌نام بیش از ۱۶۱ هزار نفر در بخش خادمیاری از طریق سایت آستان قدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، علی اکبر عصارنیا، امروز در گردهمایی خادمیاران دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان همدان اظهار کرد: تاکنون 161 هزار و 640 نفر در بخش خادمیاری سایت آستان قدس رضوی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد سهم استان همدان 3 هزار و 41 نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سامانه ثبت نام خادمیاری آستان قدس رضوی 26 عرصه تخصصی وجود دارد که هر فرد می‌تواند پس از انتخاب یک عرصه، متناسب با ظرفیت و تخصص خود ثبت کند.

مدیر مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی با بیان اینکه اگر فردی نمی‌تواند در عرصه‌های تخصصی فعالیت کند می‌تواند در عرصه‌های خدمت عمومی فعال شود، عنوان کرد: تا امروز 53 هزار و 342 خدمت در بخش‌های مختلف ثبت کرده‌اند که بیانگر ظرفیت‌های موجود در کشور است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر میانگین ثبت نام‌های روزانه ما در کشور در بخش خادمیاری 750 نفر است، عنوان کرد: هنوز وضعیت نیمی از افراد ثبت نام کننده مشخص نشده است به همین دلیل رابطین ما در شهرستان‌ها باید با بررسی مدارک ارسالی، وضعیت افراد متقاضی برای خادمیاری را تعیین و تکلیف کنند.

همچنین سید محمد کاظم حجازی، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان همدان در این گردهمایی به لزوم انجام کار منسجم تشکیلاتی برای خدمت‌رسانی بهتر دفاتر آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: امروز شاهدیم که در تمامی استان‌های کشور به روش‌های مختلف دو تکلیف اصلی خدمت‌رسانی به محرومان و توسعه فرهنگ رضوی تا حد زیادی محقق شده است.

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان همدان اظهار کرد: در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان همدان 4 کانون وقف و نذر، خادمیاران، کانون فرهنگی، کانون امداد و محرومان به همراه واحد بانوان راهاندازی شده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha