پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سادات

حوزه/ نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با ابرازتاسف ازمرگ شهادت گونه دانش آموزان زاهدانی و تسلیت به خانواده این دانش آموزان خصوصا وزیرآموزش وپرورش، گفت: این اتفاق بسیار سخت خیران منطقه کاشان را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سیدجوادساداتی نژاد، عصر امروز در مراسم افتتاح آموزشگاه بهاران سفید شهر که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزارشد، از اعلام آمادگی خیران کاشان برای بازسازی مدارس فرسوده خبرداد و گفت: به محض اینکه خیران کاشان  خبر مرگ دانش آموزان زاهدانی را شنیدند، ضمن تماس با بنده، آمادگی خود را برای ساخت چنین مدرسه هایی اعلام کردند و ابراز داشتند تمام توان خود را با همکاری دیگر خیرین کشور، برای ساخت مدارس ایمن در مناطق محروم کشور بکار خواهند گرفت تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری در کشور نباشیم.

وی، با بیان اینکه بیشترنظر زیرساخت، فعالیت های عمرانی، آموزشی و صنعتی کاشان توسط مردم و خیرین انجام می شود، افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز عمده بیمارستان ها و درمانگاه های  شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به وسیله خیرین احداث و تجهیز شده است.

عضو  فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، کاشان و آران و بیدگل را شهر مردم دانست و اظهار کرد: بیش از 700 واحد صنعتی منطقه کاشان با بودجه مردم این شهرستان احداث و فعالیت می کند، ضمن اینکه اکثر صنعتگران این منطقه، خیر مدرسه ساز، مسجد ساز، حسینیه، دانشگاه، بیمارستان و مراکز علمی، دینی و قرآنی هستند.

وی خاطرنشان کرد: کلنگ زنی 15 پروژه مهم آموزشی و فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل به مدت یک سال به وسیله خیرین کار بسیار ارزشمندی است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، حضور دکتر بطحایی در وزارت آموزش و پرورش را موجب تحول در نظام آموزشی کشور دانست و گفت: ایشان از وزیران ولایی دولت فعلی  است که با نگاه فرهنگی و عشق و  علاقه تمام تلاش خود را  برای رفع  مشکلات  آموزشی و فرهنگیان بکار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha