شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بینش مطهر

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه بر ترویج و تبیین اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری تاکید کرد و گفت: در شرایطی که شُبهه و تردید به شدت جوانان جامعه را تهدید می کند، امروز بیش از پیش به اندیشه‌ های روشن شهید مطهری نیازمندیم.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمدرضا اندیشمند، عصر پنج شنبه در همایش «بینش مطهر »که با حضور جمعی از طلاب و اساتید حوزه علمیه برادران و خواهران، درسالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، گفت: شهید مطهری اهل ابتکار و خلاقیت بود و آنها را در اختیار جامعه و بویژه نسل جوان عصر خود قرار می داد  و در در جبهه‌ خارجی، داخلی و همچنین پایه‌گذاری و طراحی جریان فکری انقلاب اسلامی نقش اساسی را ایفا کرد.

وی خاطرنشان کرد: استاد شهید مطهری به عنوان یک عالم جامع در عصر و زمان خود، خدمات مهم و ارزشمندی با ویژگی‌های فردی و اجتماعی به جامعه‌ اسلامی ارائه داد.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: در یک مقطع، گروهی همچون مارکسیست ها مقابله با موانع دینی را مطرح و در سراسر جهان و ایران بخصوص در دانشگاه ها سرمایه گذاری می کردند که استاد مطهری در مقابله با این اندیشه ها، کتاب های روش رئالیسم  و ... را می نویسد تا پاسخی به مادیگرایان باشد.

حجت الاسلام اندیشمند ادامه داد: شهید مطهری اهل مبارزه، جهاد، تلاش و دوری از راحت‌ طلبی بود و با این روحیه در مقابل تفکرات و اندیشه‌های منحرف ایستاد و جهادی هوشمندانه انجام داد.

وی بر ترویج و تبیین اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری تاکید و بیان کرد: در شرایطی که شُبهه و تردید به شدت جوانان جامعه را تهدید می کند، امروز بیش از پیش به اندیشه‌ های روشن شهید مطهری نیازمندیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha