پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید

حوزه/ طلاب و روحانیون مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، با حضور در منزل پدر روحانی شهید، محمدکیهانی، با آرمان این شهید والامقام، تجدید بیعت کردند.

حجت الاسلام آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، پیرامون هیئت طلاب این مدرسه علمیه، اظهارداشت: هر هفته با توجه به ولادت و شهادت ائمه معصومین(ع) و بزرگان دین، مراسمی از سوی هیئت طلاب مدرسه علمیه با حضور خانواده روحانیون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد این هیئت، گفت: در این هیئت علاوه بر بیان مباحث اخلاقی، مباحث روز سیاسی نیز مطرح و پس از آن مولودی یا مدیحه‌سرایی توسط یکی از طلاب انجام می‌شود.

حجت الاسلام آذرافروز، با بیان اینکه در جلسات هیئت، از اساتید اخلاق و بصیرتی استان بهره‌مند می‌شویم، اضافه کرد: جلسات هیئت طلاب هر دوشنبه شب‌ها پیرامون موضوعی خاص برگزار می‌شود که این هفته، با توجه به تقارن رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) با سالروز تولد روحانی شهید مدافع حرم، حجت الاسلام محمدکیهانی، تصمیم بر آن گرفتیم تا مراسم را در خانه پدر این شهید ارجمند برگزار کنیم.

مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله اندیمشک، دستاورد این‌گونه جلسات را تقویت روحیه انقلابی و بصیرتی طلاب دانست و تصریح کرد: این جلسات به مثابه برگزاری چندین دوره برای تقویت روحیه طلاب مؤثر است؛ به‌نحوی‌که طلاب از صفر تا صد این برنامه را تحت نظارت مدیریت و معاونین مدرسه، مدیریت و برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی در پایان گفت: حضور طلاب در منزل پدر شهید کیهانی، قطعاً هم تجدید بیعتی با آرمان آن شهید والامقام بود و هم عاملی جهت خوشنودی دل پدر و مادر مهربان شد که دعای خیر آنان، قطعاً بدرقه راه دشوار مجاهدان مکتب اهل‌بیت(ع) خواهد بود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha