جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ملکی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه گفت: دنیا امروز به چشم می بیند که رویش‌های انقلاب منطقه را فراگرفته است؛ استکبار به همه معنا پشت اسرائیل است اما این موضوع نمی‌تواند جوانان یمنی را یک قدم به عقب برگرداند

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،حجت الاسلام والمسلمین حمید ملکی در مراسم بزرگداشت سید محمد ساجدی که در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، وی را جوانی مومن و بسیجی خواند و گفت: ایشان از رویش های انقلاب اسلامی بود که اگر در شهر و یا خط مقدم فرهنگی حضور داشته باشد با همه وجود تلاش می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی افزود: قلب این جوان مملو از عشق اهل بیت(ع) بود؛ اگر مقام معظم رهبری فرمود در 25 سال آینده خبری از اسرائیل نیست به دلیل وجود جوانان انقلابی همانند ساجدی است.

وی یادآورشد: نباید فراموش کنیم که سردار سلیمانی‌ها و ساجدی‌ها توانستند داعش را از عراق و سوریه بیرون کنند، شهید همت‌ها در یمن ظهور و بروز کردند و جوانان مؤمن و شجاع و نترس و انقلابی امروز در این کشور حماسه آفرینی می‌کنند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه بیان کرد: دنیا امروز به چشم می بیند که رویش‌های انقلاب منطقه را فراگرفته است؛ استکبار به همه معنا پشت اسرائیل است اما این موضوع نمی‌تواند جوانان یمنی را یک قدم به عقب برگرداند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی با ذکر این مطلب که مرحوم ساجدی، حسن باقری زمان است، یادآورشد: شهید باقری با ابتکار و استعداد خود نقشه پیروزی خرمشهر را کشید، امروز حسن باقری‌ها در سراسر کشور وجود دارند و تفکر انقلابی و مذهبی امام خمینی (ره) را ترویج کرده و بسیار دقیق و صحیح فعالیت می‌کنند.

وی یاداورشد: خون پاک شهیدان چمران، بابایی، بهشتی، مطهری، مدنی، صدوقی، اشرفی اصفهانی ودیگر شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم سبب پایداری واستقامت انقلاب اسلامی شده است و از خون پاک شهدا سید محمد ساجدی رویش پیدا کرده است.

معاون تهذیب حوزه های علمیه بیان کرد:از جمله خصوصیات این جوان انقلابی آن بود که همیشه تلاش می کرد همه کارهایش گمنام باشد و گمنام بماند زیرا وی تنها به رضای خدا می اندیشید.

 

وی یادآورشد: مرحوم سجادی زندگی خود را با خانه ۳۰ متری شروع کرد ومرحوم همرش با ایشان همراهی می کرد؛ کمک به محرومان ونیازمندان جامعه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مرحوم ساجدی بود.

معاون تهذیب حوزه های علمیه در پایان گفت: مساجدی متوجه شد که منزل یکی از طلاب که وضع مالی خوبی نداشت به تعمیرات نیاز دارد که آستین همت بالا زد و خودش بنایی منزل این طلبه را انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha