سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ریاحی

حوزه/ حجت الاسلام ریاحی گفت: شهدا برای زنده نگه داشتن اسلام از جان شیرین خود گذشتند و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به کوری چشم معاندان، جوانان انقلابی از پرچم ولایت محافظت خواهند کرد تا به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خمینی شهر حجت الاسلام میثم ریاحی به مناسبت سومین سالگرد شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی شامگاه پنج شنبه، در امامزاده نجم الدین خمینی شهر اظهار کرد: یک عبارت بسیار مهم وجود دارد که اگر صحیح استفاده شود موجب آینده سازی شخص می شود و اگر از همان عبارت ناصحیح استفاده شود نه تنها آینده ساز نیست، بلکه موجب آینده سوزی می شود  و آن عبارت انگیزه سازی برای رسیدن به هدف است. گر انگیزه سالم باشد نتیجه سالم است و اگر انگیزه ناسالم باشد نتیجه نیز ناسالم است.
 
وی با بیان اینکه جوانانی هستند که به فرمان امام زمان خویشند و با همه وجود پای اهداف خود ایستاده اند، افزود: باید مراقب بود انگیزه های دینی در وجود انسان  از بین نرود و تحت تاثیر عوامل مادی قرار نگیرد ، همان گونه که شهید عبدالمهدی کاظمی همیشه دست بوس پدر و مادرش بود و به آنها احترام می گذاشت و همین در وی انگیزه ایجاد کرد که پیرو ولی زمان خودش باشد .

این کارشناس مدهبی ادامه داد: کسانی که می گویند چه کسانی پای نظام می مانند؟  باید بدانند جوانان کشور جمهوری اسلامی ایران آمادگی فدا شدن برای انقلاب را دارند؛ معاندان نظام نمی توانند بفهمند اجرای برنامه های فرهنگی به یاد شهدا تا چه اندازه  بر روی جوانان تاثیر گذار است و برکات وآثار  فراوانی در جامعه دارد.

حجت الاسلام ریاحی اظهار کرد: به فرموده  مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا از شهادت کمتر نیست؛  شهید مهدی عبدالکاظمی همیشه به فرزندان کوچکش سفارش اطاعت از ولی را می کرد ما نیز باید یاد بگیریم انگیزه انقلابی خود را تقویت کنیم.

وی در پایان گفت: شهدا برای زنده نگه داشتن اسلام از جان شیرین خود گذشتند و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به کوری چشم معاندان، جوانان انقلابی از پرچم ولایت محافظت خواهند کرد تا به دست صاحب اصلی آن حضرت صاحب الزمان (عج) برسد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha