پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف گفت: سیاست عراق در ملحق نشدن به جمع تحریم های آمریکا علیه ایران موفق عمل کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف گفت: سیاست عراق در ملحق نشدن به جمع تحریم های آمریکا علیه ایران موفق عمل کرد.

وی افزود: عقب نشینی نیرو های آمریکا از سوریه بعد از پنج سال به معنی شکست سیاست قلدری و سلطه گری آمریکا و موفقیت اراده ملت هاست.

حجت الاسلام و المسلمین قپانچی از جوانان عراقی که از حرم حضرت زینب (س) دفاع کردند و در مقابل هجوم تکفیری ها ایستادند، تشکر و قدردانی کرد.

امام جمعه نجف اشرف استمرار تجاوز عربستان سعودی را به یمن علی رغم اعلام آتش ­بس محکوم کرد و گفت: همچنان بیش از 15 میلیون انسان در یمن به خاطر بحران غذایی و امنیت بهداشتی رنج می برند.

حجت الاسلام و المسلمین قپانچی در خطبه دینی، میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت و تصریح کرد: احترام ما به انبیا و مقدس شمردن آنان در جهت تقدیس برنامه آنان در ساختن انسان و جامعه ای شایسته است.

وی با بیان اینکه اعیاد در اسلام فرصتی برای تکامل انسانی است نه فرصتی برای لهو و لعب، از اینکه غرب اعیاد را فرصتی برای لهو و لعب و دوری از اصول انبیا قرار داده است، ابراز تأسف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha