پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۱

حوزه / مدیر مدرسه علمیه نمازی خوی از تشکیل سه کانون علمی فلسفه، فقه و اصول در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام سید قاسم موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: مدرسه علمیه نمازی خوی که در سطح دو و سه فعالیت می‌کند، 63 طلبه در چهار پایه تحصیلی دارد.

وی به برنامه‌های فرهنگی مدرسه علمیه نمازی اشاره کرد و گفت: در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های مختلفی در مدرسه اجرا می شود. همچنین جلسات اخلاق با حضور اساتید برجسته، هر هفته پنج‌شنبه‌ها دایر است.

دیر مدرسه علمیه نمازی خوی ادامه داد: با توجه به این‌که باید مدارس به امر پژوهش توجه جدی کنند، هر هفته یک جلسه را به کلاس روش تحقیق و پژوهش اختصاص داده‌ایم و تمام طلاب مدرسه ملزم هستند تا حداقل در یک کتاب درسی مقاله ارائه دهند.

حجت الاسلام موسوی از فعالیت سه کانون علمی در این مدرسه خبر داد و اظهار کرد: سه کانون علمی در رشته‌های فلسفه، فقه و اصول فعالیت می‌کنند، همچنین کرسی‌های آزاد اندیشی در مدرسه  نمازی برگزار می‌شود و هر هفته نیز جلسات جداگانه‌ای با طلاب هر پایه برای بررسی مشکلات، برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به برگزاری نشست‌های سیاسی بصورت ماهانه با دعوت از کارشناسان، اظهار کرد: با توجه به ضرورت آشنایی طلاب با حوزه انقلابی، نشست‌های تبیین شاخصه‌های حوزه انقلابی برگزار شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha