پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
خیریه اسلامی انگلیسی

حوزه/ سازمان خیریه اسلامی «امداد جهانی» در لنگشایر، امسار کمک مالی ۳۰۰ یورویی را به جشن خیریه بیمارستان پندل ساید اهداء کرد. این سازمان هدفش را کمک به مردم نیازمند و ریشه کن کردن فقر در جهان اعلام کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، سازمان خیریه اسلامی «امداد جهانی» در انگلستان، به مناسبت فرارسیدن ایام کریسمس، کمک مالی 300 یورویی به بیمارستان پندل ساید در لنگشایر بریتانیا اهدا کردند.

اسما صدیقی مدیر خیریه امداد جهانی اسلامی در این باره به خبرنگاران، گفت: به عنوان یک نهاد خیریه، ما همیشه حرکت های بشردوستانه و محلی را مورد حمایت قرار داده ایم و سعی داشته ایم در جامعه خودمان و زندگی مردم تفاوت ایجاد کنیم.

صدیقی در ادامه سخنانش از کسانی که در جمع آوری کمک های سخاوتمندانه کمک رسانی کرده اند، قدردانی نمود.

عبدالشکور مدیر بخش جمع آوری کمک های مالی و اجتماعی این خیریه اسلامی آخر هفته گذشته در جشن کریسمسی که در بیمارستان ترتیب داده شده بود، چک کمک رسانی از سوی جامعه اسلامی را اهداء کرد.

سخنگوی بیمارستان در این باره گفت: ما از اهدای سخاوتمندانه مسلمانان به بیمارستان تشکر می کنیم. این حمایت از بیمارستان پندل ساید کار بزرگی است، هزینه های بیمارستان بالاست و بودجه مورد نیاز اداره این بیمارستان سالانه معادل 4 میلیون یورو است. سازمان بهداشت ملی ( یک نهاد دولتی در بریتانیا) سالانه فقط 22 درصد بودجه ما را تامین کرده، بدین معنا که بیمارستان باید بیش از 3 میلیون یورو بودجه مورد نیاز خود را از سازمان های خیریه و اهداءکنندگان به دست آورد.

گفته می شود این سازمان خیریه اسلامی نخستین بار در سال 2000 آغاز به کار کرده و هدف آن مبارزه با معضلات بشردوستانه، کمک به امور خیریه و مبارزه با فقر و بیماری در سرتاسر مناطق جهان اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha