شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی - سمنان

حوزه/حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رستمیان گفت: تلاش‌های انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشمان دشمنان این نظام شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان، امروز در دیدار فرمانده سپاه استان به‌اتفاق هیئت همراه با وی به میزبانی دفتر مدیریت حوزه علمیه استان سمنان، با اشاره به لزوم همکاری‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حوزه علمیه اظهار داشت: بسیج طلاب و روحانیون در سطح کشور و به‌ویژه در این استان فعالیت‌های خوب و چشمگیری را داشته است و نیز تمایل داریم که به لحاظ فیزیکی و موقعیت مکانی بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان در کنار و جوار حوزه علمیه قرار داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با اشاره به سوابق انقلابی و کارنامه درخشان فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: خوشحالیم از اینکه سرهنگ پاسدار حمید دامغانی با توجه به کارنامه درخشان وی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حوزه فرهنگی در تصدی فرماندهی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان قرارگرفته‌اند که این امر می‌تواند منجر به تغییر و تحولات و دگرگونی اساسی در سطح این استان در شرح وظایف سپاه شود.

وی با اشاره به اینکه همان‌طور که لباس روحانیت از قداست و شرافت خاص و ویژه‌ای برخوردار است لباس پاسداری هم این‌چنین است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌واسطه تلاش‌های جهادی و انقلابی در  قلوب مردم و حتی قشر خاکستری جای دارد و تلاش‌های انقلابی سپاه خار چشمان دشمنان این نظام شده است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رستمیان با اشاره به تلاش دشمن برای جدایی روحانیت از مردم خاطرنشان کرد: این خواسته دشمن نیز نظیر سایر خواسته‌های آنان علیه انقلاب اسلامی محقق نشده و نمی‌شود.

مدیر حوزه علمیه سمنان یادآور شد: شکل‌گیری طرح امین نیز ازجمله برنامه‌هایی است که عامل جای‌گیری روحانیت در دل و قلوب دانش آموزان شده است.

وی در پایان‌بر فعال‌سازی نقش بسیج طلاب و روحانیون در حوزه علمیه تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha