پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: كسى كه از ياد خدا غافل است، آرامش ندارد و زندگى بدون آرامش، زندگى سخت و طاقت فرسایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان، بر بهره گیری بیشتر طلاب از آیات نورانی قرآن مجید تاکید کرد و گفت: شما طلاب علوم دینی باید تلاش خود را جهت تبیین آیات نورانی قرآن که در برگیرنده تمام ابعاد زندگی انسانها است، بکار بگیرید.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان با بیان این که یکی از مواردی که در زندگی ما به عنوان یک مسلمان کمتر بدان توجه می شود، انس و تلاوت قرآن است، افزود: باروری ایمان،  درمان بیماری های روحی و روانی، استجابت دعا، رفع غم و اندوه، و پیمودن درجات كمال و ترقی از جمله پاداش های تلاوت قرآن است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: كسى كه از ياد خدا غافل است، آرامش ندارد و زندگى بدون آرامش زندگى سخت و طاقت فرسایی خواهد بود.

حجت الاسلام علی بخشی در پایان خاطرنشان کرد: درجات بهشت بر اساس تعداد آيات قرآن تقسيم شده و هر كس هر مقدار كه با قرآن آشنا باشد، درجات بهشت را طى مى‌كند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha