جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ۲ هزار مبلغ در یزد به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت ‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد شامگاه شنبه، در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد با اشاره به برگزاری همایش «فجر چهلم» در یزد گفت: نیاز است که برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

وی، تبیین دستاوردهای انقلاب توسط مبلغان را از دیگر برنامه های اداره کل سازمان تبلیغات استان یزد اعلام و خاطر نشان کرد: شبکه تبلیغی استان یزد از ماه محرم با حضور 2 هزار نفر از مبلغین و مبلغات کار خود را آغاز کرده که در ایام دهه فجر اوج برنامه های آنها را شاهد خواهیم بود.

حجت ‌الاسلام حسینی کوهستانی با تاکید بر ضرورت آشناسازی دانش آموزان با دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در این زمینه فعالیت هایی صورت گرفته و هماهنگی هایی با مدارس در جهت برگزاری برنامه های جذاب و با شکوه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان گفت: نیاز است که مردم در برگزاری برنامه ها پیشقدم شوند تا دشمن با نگاه به این صحنه ها ببیند که ملت ایران همانند گذشته پای انقلاب ایستاده و در این مسیر از هیچ خدمتی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha