شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه / سرپرست استانداری یزد گفت: از ظرفیت بخش خصوصی و مردمی برای برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، محمد علی طالبی، سرپرست استانداری یزد شامگاه شنبه، در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد، بر مردمی برگزاری برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن به مردم اطلاع رسانی شود که بهترین روش آن هم استفاده از شبکه های اجتماعی است که امروزه به وفور در دسترس مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امسال برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با سال‌های گذشته تفاوت های زیادی دارد، افزود: استفاده مناسب از ظرفیت بخش خصوصی و اقشار مختلف مردم در برگزاری این برنامه ها باید مد نظر قرار گیرد.

طالبی با تأکید بر ضرورت استفاده بهینه از منابع مالی در اجرای برنامه‌ها با توجه به شرایط اقتصادی کشور، اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است که مشارکت بخش خصوصی استان را در برنامه‌های شاخص بزرگداشت چهلمین سالگرد برجسته سازیم تا در کنار بخش دولتی اقدامات را در این راستا به خوبی پیش ببرند.

سرپرست استانداری یزد با بیان اینکه انقلاب متعلق به مردم است‌، افزود: برنامه های بزرگداشت انقلاب نیز باید به سمت مردمی شدن پیش برود تا اثرات مثبت آن را بتوانیم در سطح جامعه به خوبی مشاهده کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha