جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
۱

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون مساجد آذربایجان غربی گفت: در دو سال اخیر کانون‌های مساجد از لحاظ بودجه در وضعیت بسیار اسف‌باری بودند و اگر بخواهیم مقایسه کنیم شبیه شعب ابی‌طالب بود، ولی با این وجود مدیران کانون‌ها این جبهه را نگه داشتند و نگذاشتند حرکت‌ها متوقف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام اباذر بیگی صبح امروز در همایش «انقلاب اسلامی به روایت تصویر» که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، بیان داشت: 25 سال از تشکیل کانون‌های مساجد به دستور مقام معظم رهبری سپری می‌شود و امروز نیروی‌های مخلص و خدوم نظام مقدس اسلامی در همین کانون‌های فرهنگی مساجد تربیت و رشد یافته‌اند.

وی ادامه داد: در دو سال اخیر کانون‌های مساجد از لحاظ بودجه و مادی در وضعیت بسیار اسف‌باری بودند و اگر بخواهیم مقایسه کنیم، شبیه شعب ابی‌طالب بود، ولی با این وجود مدیران کانون‌ها این جبهه را نگه داشته و نگذاشتند حرکت‌ها متوقف شود و در همه مراسمات ملی و مذهبی در مساجد فعالیت کردند و این همان معنای آتش به اختیاری بود که رهبری فرمودند.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد آذربایجان غربی: اظهار کرد: در استان آذربایجان غربی 1200 کانون فرهنگی هنری فعال است که نزدیک به 50 هزار نفر عضو دارند و در کشور از لحاظ جذب اعضا آذربایجان‌غربی رتبه اول کشوری را به خودش اختصاص داده است و بخاطر همین امر هم چندی قبل از سوی مسولین کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

وی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی را پشتوانه بزرگ کانون های مساجد دانست و گفت: بخاطر حمایت‌های نماینده ولی فقیه از کانون مساجد، وی به عنوان امام جمعه حامی کانون مساجد در استان به عنوان امام جمعه حامی کشوری انتخاب شدند و لوح تقدیر دریافت کردند.

حجت الاسلام بیگی افزود: در این دو سال علی رغم مشکلاتی که از لحاظ بودجه داشتیم به همه شهرستان‌ها سفر کرده و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مدیران کانون‌ها تبین کردیم و امروز در همه کانون‌ها در مراسم‌های ملی و مذهبی این دستاوردها توسط مدیران کانون‌ها برای مردم تبیین می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha