پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر دستورات قرآن در بین مسلمین عملی می شد، وضعیت جهان اسلام این گونه نبود، گفت: فرامین قرآنی شامل بهترین روش زندگی برای سعادت بشر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار رئیس و جمعی از مسولان و اساتید و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه، اظهار داشت: هر روز که از نزول قرآن می گذرد مطالب بیشتری از حقایق و اسرار الهی برای انسان ها  تداعی می شود و یافته های قرآنی برای همه ما جنبه هدایت و پیشرفت دارد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه اگر دستورات قرآن در بین مسلمین عملی می شد، وضعیت جهان اسلام  این گونه نبود، افزود: فرامین قرآنی شامل بهترین روش زندگی برای سعادت بشر است.

وی با بیان اینکه دشمنان دین خدا از پیاده شدن پیام های قرآن هراس دارند، ادامه داد: اعمال اهانت آمیز عاملان استکبار جهانی به قرآن در سال های گذشته سبب روی آوردن جمع کثیری از مردم دنیا برای درک این کتاب آسمانی گردید.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه قرآن کتابی بی کران و بی نهایت برای سعادت و پیشرفت انسان است، افزود: به دلیل ژرف عمیق کتاب آسمانی تحقیقات قرآنی باید پویا و علمی دنبال شود.

آیت الله علما با بیان این که از آنجایی که قرآن کتاب هدایت بشر است، باید در زندگی شخصی و اجتماعی ما بروز و ظهور داشته باشد، گفت: باید در قرآن تیزبینانه و عمیق تامل کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha