پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام قابل

حوزه/ امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز حوزه های علمیه باید آثار و تالیفات علمای گذشته را به مردم معرفی کند تا جامعه دانشگاهی و حوزوی بتوانند از این آثار در فعالیت های علمی و پژوهشی به خوبی استفاده کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی قابل در  نشستی با دستاندرکاران ستاد بزرگداشت علامه سید رضی الدین قزوینی، ضمن قدردانی از برگزاری این برنامه های ارزشمند در استان قزوین، گفت: در چند سال اخیر حوزه علمیه قزوین همایش های فاخری را در این شهر برگزار کرده که باید این همایش ها بیش از پیش در این شهر عالم پرور گسترش یابد.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: امروز دشمنان در شبکه های مختلف، شبهاتی را به جامعه انتقال می دهند که نقش ارزشمند علما و روحانیت در پاسخ به شبهات خطیر است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین ادامه داد: علمای ما نیز به تأسی از راه انبیا کارهای ارزشمندی را برای هدایت دینی مردم انجام داده اند و معرفی بزرگان و علما می تواند  موجب ارائه الگوهای مناسب به جوانان شده و در مقابله با دسیسه های دشمنان موثر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین  قابل عنوان کرد: امروز حوزه های علمیه باید آثار و تالیفات علمای گذشته را به مردم معرفی کنند، تا جامعه دانشگاهی و حوزوی بتوانند از این آثار در فعالیت های علمی و پژوهشی به خوبی استفاده کنند.

وی اظهار کرد: امروز جامعه اسلامی و طلاب جوان باید بیش از پیش با ابعاد علمی و معرفتی بزرگان نظیر مرحوم علامه آیت الله سید رضی الدین قزوینی آشنا شوند.

حجت الاسلام  والمسلمین  قابل بر لزوم همکاری مجموعه مدیران دستگاه های اجرایی استان قزوین برای برگزاری باشکوه بزرگداشت مرحوم علامه آیت الله سید رضی الدین قزوینی تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha