شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قوه قضاییه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با قدردانی از مجازات مفسدان اقتصادی، گفت: برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدین اقتصادی مایه دلگرمی ملت و موجب خوف و هراس عوامل مخل در امور اقتصاد کشور خواهد بود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان ضمن قدردانی از اقدام به موقع و ارزشمند دستگاه قضایی در برخورد قاطع با عوامل مفاسد اقتصادی در جامعه، گفت: اجرای عدالت موجب استحکام نظام اسلامی خواهد بود و مسئولین دستگاه قضایی همچنان در رابطه با کسانی که در امور اقتصادی اختلال و مشکلاتی ایجاد می کنند، برخورد جدی و قاطع داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدین اقتصادی مایه دلگرمی ملت  و موجب خوف و هراس عوامل مخل در امور اقتصاد کشور خواهد بود .

وی در ادامه به تحولات منطقه و شکست آمریکا در سوریه و افغانستان اشاره کرد و افزود: حمله به سوریه در حقیقت مبارزه با تک تک افراد آن کشور بود و ایستادگی مردم سوریه و نیروهای مقاومت باعث شد آمریکا و متحدانش ناچار به خروج از این کشور شوند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به سرنوشت دیکتاتورها اشاره کرد و با تاکید بر این که آل سعود باید عبرت بگیرند، اظهار کرد: تجربه نشان داده که دولت های ستمگری که در مقابل ملتهای ستم دیده می ایستند، دیر یا زود سرنگون می شوند و این تجربه به خوبی در مصر، لیبی، تونس و یمن نمایان شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی با بیان این که ملت های تحت سلطه همیشه پیروز هستند و ادبیات پیروزی خون بر شمشیر قاعده کلی نظام خلقت است، گفت: خون، پیام خاص خودش را دارد و ملت ها را متحد خواهد کرد، همان طور که خون ریزی در فرانسه  موجب اتحاد مردمان آن کشور شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha