پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رستمیان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های ارزشمند آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در جذب افراد به حوزه علمیه دنبال تعداد و آمار و ارقام نیستیم و آنچه اهمیت دارد، کیفیت جذب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان، امروز در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان به میزبانی دفتر مدیریت حوزه علمیه استان، با اشاره به لزوم همکاری‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با حوزه علمیه، اظهار داشت: انتظار اول ما از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان این است که در خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان، فرزندان مستعد جذب به حوزه علمیه شناسایی، ساماندهی و معرفی شوند.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های ارزشمند آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، در جذب افراد به حوزه علمیه دنبال تعداد و آمار و ارقام نیستیم و آنچه اهمیت دارد، کیفیت جذب است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان با بیان اینکه ما همواره به کمیته امداد امام خمینی(ره) باور داشته و داریم، خاطرنشان کرد: در زمان‌هایی که هجمه‌هایی به کمیته امداد امام خمینی(ره) وارد شد، حوزه علمیه نیز در کنار سایر نهادها از این نهاد انقلابی دفاع کرد.

وی همچنین با اشاره به عدم حضور مددجویان و خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در تجمعاتی که از سوی دشمنان انقلاب اسلامی در کشور شکل می‌گرفت، افزود: از اینکه دشمن هیچ‌گاه نتوانسته خانواده کمیته امداد را در تقابل با نظام قرار دهد خوشحالیم و این نکته را نیز همه‌جا بازگو می‌کنیم.

مدیر حوزه علمیه سمنان در پایان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان نیز در جذب فرزندان مستعد به حوزه علمیه، ما را یاری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha