پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه نکا

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها به منظور برگزاری باشکوه تر مراسم امسال نهم دی تأکید کرد و گفت: تقویت حماسه نهم دی موجب اقتدار و عزت نظام اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در نشست هماهنگی برگزاری حماسه نهم دی شهرستان نکا، از این روز به عنوان تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب یاد کرد.

وی با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در نهم دی بار دیگر ثابت کردند که پشیبان حقیقی انقلاب و نظام دینی هستند، افزود: این مردم همانند گذشته با حضور در صحنه خود پاسخ کوبنده ای به فتنه گران دادند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره به این که در سال ۸۸ فتنه گران به خیال خام خود فکر می کردند شرایط برای پذیرش خواسته های دروغین آنها فراهم شده، بیان داشت: مردم با حضور به موقع خود به فتنه انگیزی فتنه گران پایان دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی همواره پیشگام تر از خواص جامعه بودند، خاطرنشان کرد: در جریان حماسه نهم دی، این مردم بودند که در دفاع از انقلاب پیشگام شدند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در جریان حماسه نهم دی ولایت مداری و تبعیت خود از ولایت و رهبری را به اثبات رساندند، بیان داشت: این ملت در سایه هدایت های ولی فقیه امروز به پیشرفت های بسیاری در عرصه های مختلف دست یافتند.

امام جمعه نکا در ادامه سخنان خود به نقش مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی سازی توطئه فتنه گران در سال 88 اشاره کرد و گفت: آن خطبه تاریخی مقام معظم رهبری پایانی بر فتنه انگیزی جریان فتنه در داخل کشور بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که مقام معظم رهبری با هوشیاری و مدیریت صحیح و امام گونه خود کشور را در مسیر آرامش و پیشرفت هدایت کردند، بیان داشت: در جریان فتنه سال 88 مدیریت صحیح و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی موجب خنثی شدن فتنه در کشورمان شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که حماسه نهم دی متعلق به هیچ جریان و گروهی نیست، خاطرنشان کرد: این حماسه یک حرکت ملی بود که آحاد مردم کشورمان در آن شرکت داشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها به منظور برگزاری باشکوه تر مراسم امسال نهم دی تأکید کرد و گفت: تقویت حماسه نهم دی موجب اقتدار و عزت نظام اسلامی خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha