جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حماسه ۷ دی اهواز

حوزه/ دشمنان طی سال‌ها برنامه‌ریزی‌های مستمر، تلاش کردند تا پس از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ کارِ نظام اسلامی ایران را یکسره کنند! اما ملت بیدار و با بصیرت ایران به ویژه مردم غیور اهواز، در ۷ دی و پس از آن در ۹ دی سال ۸۸، توطئه دشمنان را خنثی و نقش بر آب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حماسه یوم‌الله ۹ دی، آغازی بر پایان دسیسه‌های دشمنی بود که سالیان درازی را صرف توطئه و برنامه‌ریزی علیه اصل انقلاب اسلامی ایران کرده بودند.

دشمنان طی سال‌ها برنامه‌ریزی‌های مستمر، تلاش کردند تا پس از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ کارِ نظام اسلامی ایران را یکسره و با ایجاد فتنه داخلی، دسیسه‌های خود را عملی کنند! از آنجایی که ملت بیدار و با بصیرت ایران، همواره مانع تحقق اهداف نهایی نظام استکباری علیه جمهوری اسلامی است، در سال ۸۸ نیز، توطئه دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرد.

دشمن خبیث که از بصیرت فراموش نشدنی ملت ایران به تنگ آمده بود، با اجیر کردن مزدوران خود، اقدام به حمله علیه مقدسات مردم ایران کرد.

در ۶ دی‌ماه ۸۸، جمعی از منافقان هم‌زمان با عاشورای حسینی، به خیابان آمده و کتیبه ها و پارچه‌های عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) را آتش زدند.

این اقدام شوم فتنه گران، خون عزاداران حسینی در سراسر ایران به‌ویژه مردم غیور اهواز را به جوش آورد و برای پاسخ به دسیسه‌های آنان به خیابان آمدند.

مردم اهواز، با بصیرت مثال‌زدنی و غیرتی علوی، تنها یک روز پس از اقدام منحوس فتنه گران، یعنی ۷ دی به خیابان آمده نسبت به حرکت پلید آنان اعلام انزجار و برائت کردند و این حرکت آنان و پس از آن قیام سراسری ملت ایران در ۹ دی، آغازی بر پایان فتنه سبز مفسدان شد.

 

در این راستا، دفتر خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، تلاش دارد با انتشار ویژه‌نامه‌ای اینترنتی در بخش‌های مختلف از جمله خبر، مصاحبه و گفتگو با شخصیت‌های برجسته استانی و کشوری، عکس و فیلم، گوشه‌ای از آنچه در ۷ دی ۸۸ اهواز گذشت را به سمع و نظر مخاطبان ارجمند رساند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha