جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حاج ابوالقاسم

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: بی شک خدمت صادقانه مسئولان و تقویت وحدت و انسجام ملی، رمز توفیق وغلبه بر مکر و توطئه دشمنان است .

حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: آن چه مهم است این که ما برای حل مشکلات داخل کشور به خصوص در عرصه اقتصاد، عزم و همت جدی از خود نشان دهیم و با پرهیز از جدل ها و بگومگوهای بیهوده سیاسی، وقت و انرژی خود را مصروف کاستن از بار مشکلات مردم کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات فراوان مقام معظم رهبری مبنی بر این که نباید فریب وعده های دشمن را خورد، گفت: آنچه مسلم است این که هم آمریکا و هم اروپا در جهت مقابله با اهداف نظام اسلامی ما شریک هستند و لذا این گونه نیست که فکر کنیم به کمک اروپا می توانیم بر آمریکا غلبه کنیم ، چرا که به تجربه ثابت شده اروپایی ها هم قابل اعتماد نیستند و ما باید به توان و داشته های خودمان در داخل برای حل مشکلات تکیه کنیم.

این استاد حوزه همچنین با تاکید بر این که هیچ گاه نباید از کید و مکر دشمنان در عرصه های گوناگون غافل شد، گفت: همان طور که رهبر فرزانه انقلاب نیز اخیراً فرمودند ممکن است دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و کشور در سال آینده برنامه جدی داشته باشد و لذا باید همواره بصیرت و هوشیاری ملی خود را حفظ و تقویت کرد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله اهداف دشمن در برهه حساس کنونی ، ایجاد اختلاف بین مسئولان نظام، بدبین کردن مردم به مسئولان و نیز کمرنگ کردن سرمایه اجتماعی مهم نظام، یعنی حمایت‌های مردمی است تا بعد بتوانند با این مقدمه چینی ها، اهداف اصلی خود را محقق سازند.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم همچنین گفت: البته مردم ما به لطف الهی بارها نشان داده اند که با وجود همه سختی ها و گلایه هایی که دارند ،پای انقلاب و نظام و رهبری ایستاده اند و دوست را از دشمن به خوبی می شناسند، منتهای مراتب این وظیفه مسئولان و دولتمردان است که به دور از حاشیه سازی ها به فکر خدمت صادقانه به مردم و کاستن از دغدغه ها و مشکلات آن ها باشند.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha