پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام جمالی

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون تعداد ۲۵ کانون در استان شکل گرفته است ابراز داشت: مسئولان این کانون ها مشخص شده اند و اعضای خود را در شهرستان نیز تشکیل خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام یوسف جمالی، امروز در نشست توجیهی خادمیاران رضوی استان بوشهر با اشاره به رسالت دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر، گفت: حمایت از محرومین و مستضعفین، انجام فعالیت های فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فراهم آوردن زمینه برای زیارت افراد ارادتمند به امام رضا(ع) به ویژه زیارت اولی ها از جمله وظایف و رسالت کاری این دفتر است.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر افزود: در بخش حمایت از محرومان و مستضعفان تعداد شش کانون تشکیل شده که در این راستا فعالیت خواهند کرد، همچنین در بحث فعالیت های فرهنگی و آسیب های اجتماعی تعداد 15 کانون را تشکیل داده ایم.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد 25 کانون در استان شکل گرفته، ابراز داشت: مسئولان این کانون ها مشخص شده اند و اعضای خود را در شهرستان نیز تشکیل خواهند داد.

حجت الاسلام جمالی، هدف از برگزاری این جلسه را توجیه خادمیاران عنوان کرد و ابراز داشت: این جلسه برای کسانی است که برای خادمیاری امام رضا(ع) ثبت نام کرده اند و از این پس به عنوان خادمیار با آستان قدس رضوی معرفی خواهند شد.

سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان بوشهر گفت: با تشکیل تاسیس دفاتر آستان قدس در استان ها و شکل گیری کانون ها بحث خادم و مخدوم امام رضا(ع) توسعه پیدا کرده و امروزه خدمت و خادم بودن محدود به حرم امام رضا(ع) نیست، بلکه هر کسی هرجایی بتواند به امام رضا(ع) خدمت کند خادم آن حضرت محسوب خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha