پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خطاب به خادمیاران، گفت: شما برای خدمت به امام رضا(ع) منتخب شده اید و اولین کاری را که باید انجام دهید شکرگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در نشست توجیهی خادمیاران رضوی استان بوشهر، گفت: ارزشمندترین انسان ها در هر عرصه یاران و صحابی و خادمین حجت خدا در هر عصر هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به شاخص های این انسان ها، اظهار کرد: اولین شاخصه آنها داشتن ایمان است، اگر ایمان نباشد هر خدمتی هم انسان انجام دهد، از بین می رود. ایمان یعنی خدا بر نظام اعتقاد انسان حاکم باشد و زندگی بر اساس اعتقاد قلبی به دیانت و اهل بیت(ع) بنا شود.

وی افزود: شاخصه دوم این افراد داشتن تقوا و عمل صالح است که در ساختار رفتاری او متجلی باشد. همچنین حق مدار بوده و بر اساس حق زندگی و صاحب صبر و شکیبایی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خطاب به خادمیاران اظهار کرد: این شاخص ها در بین شما وجود دارد، شما برای خدمت به امام رضا(ع) منتخب شده اید و اولین کاری را که باید انجام دهید شکرگزاری است.

گفتنی است، در این جلسه مسئولان دفاتر شهرستانی آستان قدس رضوی استان بوشهر طی احکامی جداگانه معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha