پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دستیار ویژه معاون امداد و مستضعفین آستان قدس رضوی

دستیار ویژه معاون امداد و مستضعفین آستان قدس رضوی اظهار داشت: در آستان قدس باید اقدامات و فعالیت های خود را به صورت مشارکتی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، محسن مسعودیان راد امروز در نشست توجیهی خادمیاران رضوی استان بوشهر که در مهدیه امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: در آستان قدس باید اقدامات و فعالیت های خود را به صورت مشارکتی انجام دهیم.

دستیار ویژه معاون امداد و مستضعفین آستان قدس رضوی افزود: هر حرکتی که در استان بخواهد انجام شود باید در آن هم افزایی داشته باشیم؛ دقت در انجام کارها بسیار مهم است و در این بین نقش آستان قدس در انجام فعالیت ها به عنوان هدایتگر باشد و نباید جایگزین دستگاه ها شویم.

وی با بیان اینکه نام مبارک امام رضا(ع) ظرفیت های بزرگی را ایجاد کرده است، ابراز داشت: این تشکل باید قوی و در مسیر صحیح حرکت کند و نقش محوری در انسجام حرکت های جمعی داشته باشد.

مسعودیان راد با بیان اینکه هر استان باید نقشه راه خاص خود را داشته باشد گفت: با یک نقشه و طراحی نمی توان برای کل کشور ترسیم و بر اساس آن حرکت کرد بلکه هر استانی شرایط خاص خود را دارد و باید طبق شرایط آن طراحی و برنامه ریزی صورت گیرد.

دستیار ویژه معاون امداد و مستضعفین آستان قدس رضوی اظهار داشت: باید بتوانیم دستگاه های مختلف را در کنار هم گذاریم و مشکلات استان را حل کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha