جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رییس شورای هماهنگی مازندران

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که امروز تنها راه عبور از مشکلات کشور وحدت و همبستگی ملت با محوریت رهبر معظم انقلاب است، افزود: مردم و مسؤولان برای خنثی کردن توطئه دشمنان باید گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، یک شنبه شب در نشست جمعی از روحانیان مرکز استان با اشاره به در پیش بودن دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی، آن را فرصت مغتنمی برای بیان پیشرفت ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب برای آحاد ملت به ویژه نسل جوان دانست.

وی با بیان این که دشمنان تلاش می کنند تا نسل جوان را نسبت به انقلاب و آرمان های آن بیگانه کنند، افزود: یکی از شبهاتی که دشمنان مطرح می کنند عدم اثرگذاری و موفقیت مناسب انقلاب در چهل سال اخیر بوده تا از این طریق نسل جوان را از انقلاب دور کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که ایران اسلامی در اوج تحریم های دشمن به پیشرفت های امروز دست پیدا کرده است، گفت: هیچ کشوری نمی تواند در برابر موجی از تحریم های ظالمانه آمریکا و سایر کشورهای غربی به چنین پیشرفت هایی دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی به پیروزی رسیده است، افزود: این مردم در همه صحنه ها و عرصه ها پشتیبان انقلاب بوده اند و همین مسأله بزرگترین عامل اقتدار ایران اسلامی است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که همراهی و پشتیبانی مردم از انقلاب خنثی کننده بسیاری از توطئه ها علیه این نظام بوده است، گفت: دشمنان قسم خورده این ملت در کین نشسته اند تا از کوچکترین روزنه ای بر علیه این انقلاب و نظام استفاده کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که امروز تنها راه عبور از مشکلات کشور وحدت و همبستگی ملت با محوریت رهبر معظم انقلاب است، افزود: مردم و مسؤولان برای خنثی کردن توطئه دشمنان باید گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری همواره با تدابیر خود کشور را در مسیر رشد و تعالی سوق دادند، گفت: در شرایط فعلی کشور نیز مسؤولان و مدیران وظیفه دارند در مسیری که رهبری نظام تعیین می کنند گام بردارند.

مسئول شورای هماهنگی مازندران با اشاره به این که در حال حاضر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: مسؤولان همه توان خود را برای تحقق مطالبات رهبری به کار گیرند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دشمن با فشارهای اقتصادی تلاش می کند ملت ایران را از انقلاب و نظام دور کند و زمینه یک نارضایتی های اجتماعی را در کشور ایجاد کند، افزود: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی هوشیارانه در دفاع از انقلاب حاضر هستند و اجازه کوچکترین سوء استفاده به دشمن را نخواهند داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha