چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
وحدت حوزه و دانشگاه

حوزه/ هم اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه، با حضور اساتید حوزه علمیه و دانشگاه های استان در سالن جلسات مدیریت حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر نشست هم اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه، شامگاه یکشنبه با حضور اساتید حوزه علمیه و دانشگاه های استان، در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری در این جلسه گفت: در راستای وحدت حوزه و دانشگاه این جلسه با موضوع «دنیای پر راز و رمز ژنتیک و تکامل گیاهان از نگاه قرآن و علم» برگزار شده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه در سال های اخیر جلسات خوبی بین حوزویان و دانشگاهیان برگزار شده است اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی به تقویت ارتباط و صمیمیت بین حوزه و دانشگاه کمک شایانی می کند و الحمدلله هر ساله استقبال خوبی از این جلسات به عمل می آید.

وی افزود: این جلسات هم اندیشی از نظر علمی پر محتوا و پربار است و بنا به فرمده رهبر معظم انقلاب حوزه و دانشگاه دو مغز متفکر جامعه است که دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین این دو مجموعه است.

استاد حوزه علمیه بوشهر با ابراز امیدواری نسبت به این گونه جلسات و تاثیرگذاری مثبت بر فضای جامعه، عنوان داشت: وحدت حوزه و دانشگاه می تواند در توسعه و پیشرفت کشور و حرکت رو به جلوی آن موثر باشد.

 در این جلسه یکی از اساتید دانشگاه به ارائه موضوع «دنیای پر راز و رمز ژنتیک و تکامل گیاهان از نگاه قرآن و علم» پرداخت و سپس حجت الاسلام یوسف جمالی از اساتید حوزه علمیه نظریه وی را نقد کرد. همچنین دیگر اساتید حوزه و دانشگاه نیز در این جلسه به نقد موضوع ارائه شده پرداختند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha