جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غلامی

حوزه/ معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان بر لزوم برگزاری گفتمان های دینی و انقلابی در مدارس این استان تاکید کرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام احمد رضا غلامی، شامگاه یکشنبه در نشست کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش لرستان، در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه دو مجموعه حوزه و آموزش و پرورش در کنار هم نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند، گفت: تحول عظیم در نظام آموزشی و تعلیم و تربیت دینی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید برای تحقق این مهم در بین دانش آموزان همت لازم صورت گیرد .

وی با بیان اینکه همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش باید بصورت مستمر و دائم باشد، افزود: همکاری این دو نهاد باید گسترش یابد و حضور مبلغان خواهر و برادر برای پیشبرد برنامه های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ضروری است.

معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه بهره گیری از ظرفیت تبلیغی حوزه، برنامه ریزی دینی و توسعه زیرساخت های معنوی در مدارس از مهمترین اهداف ستاد کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش است، خاطر نشان کرد: مشارکت در تربیت و توانمند سازی دانش آموزان برای خدمت به نظام اسلامی از دیگر اهداف کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش است .

 معاون آموزشی، فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان با اشاره به فراررسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر لزوم برگزاری گفتمان های دینی و انقلابی در مدارس تاکید کرد و گفت: مبلغان در این ایام تلاش کنند ارزش ها و آرمان های انقلابی را در بین دانش آموزان نهادینه کنند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha