شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کارگرشورکی به اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه سبب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگرشورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در جلسه اخلاق اداری و نشست معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران به اهمیت مسئله پژوهش اشاره کرد و گفت: پژوهش انسان را ماندگار و بزرگ می کند و سبب رشد انسان در مباحث مختلف می شود.

وی در ادامه با اشاره به اثرات اقدامات شهید مفتح در راستای وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر کسی برای خدا و در مسیر خدا گام بردارد خداوند متعال او را در دنیا عزیز و بزرگ می کند و از اجر و پاداش اخروی آن عمل نیز برخوردار خواهد بود که این روش در زندگی شهید مفتح بروز و ظهور بیشتری داشت و ایشان در راستای وحدت این دو نهاد تأثیر گذار یعنی حوزه و دانشگاه تلاش و کوشش زیادی کردند که ماندگار و بسیار هم اثر بخش بود.

حجت الاسلام والمسلمین کارگرشورکی با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی بین حوزه و دانشگاه سبب رشد و پیشرفت جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت افزود: زمانی که این دو نهاد ارزشمند در کشور با یکدیگر همدلی و همراهی داشته باشند باعث می شود یاس و ناامیدی در دل دشمن اسلام و انقلاب ایجاد شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد اضافه کرد: هر زمانی که حوزه و دانشگاه با یکدیگر همراه و همگام و تابع ولایت باشند، دشمنان نیز از اینکه بخواهند بین این دو نهاد تفرقه ایجاد کنند ناامید می شوند.

وی یکی از فعالیت های مناسبی که طلاب می توانند در دانشگاه به خوبی انجام دهند را پاسخگویی به شبهات و سؤالات دانشجویان اشاره کرد و گفت: بسیاری در دانشگاه ها با شبهات و سؤالات مختلفی روبه رو می شوند که نیاز است طلاب حوزه های علمیه با حضور فعال خود، آنها را نسبت به بسیاری از مسائل آشنا سازند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha