چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبلیغ

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان از فعالیت ۴۷ مدرسه امین در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، شامگاه یکشنبه در نشست هم اندیشی برنامه های کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان، در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه همکاری این دو نهاد نقش بسزایی در تربیت نیروهای مومن و انقلابی برای خدمت در نظام اسلامی دارد، گفت: کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با برگزاری نشست های مشترک برای برنامه ریزی و اجرای بهتر اهداف این دو نهاد تلاش می کند تا برنامه ها بصورت هدفمند و مطلوب برای تربیت دینی دانش آموزان اجرا شود .

وی با اشاره به اینکه مبلغان برای اجرای بهتر و جذب بیشتر دانش آموزان به تبلیغ دینی، باید مجهز به دانش دینی و علم روز باشند، اظهار کرد: مبلغان باید با مطالعه، تحقیق، اخلاق نیکو و سعه صدر در ارائه دانش دینی و مشاوره به دانش آموزان رسالت خود را انجام دهند .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه کیفیت محوری باید در راس برنامه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش قرار گیرد، گفت: حوزه و آموزش و پرورش باید برای تحقق برنامه ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش همت جهادی داشته باشند .

حجت الاسلام ولی پور در ادامه با اشاره به فعالیت 47 مدرسه امین در دو بخش خواهران و برادران در استان لرستان، گفت: علاوه بر مبلغان طرح امین ،امسال از ظرفیت و توان تبلیغی مبلغان طرح هجرت نیز برای تبلیغ دینی و پاسخگویی به شبهات دانش آموزان در مدارس  بهره گرفته ایم .

 وی با اشاره به اینکه طرح های نسیم رحمت، بینات و ... در مدارس با روند مطلوبی در حال برگزاری است، افزود: برای اجرای مطلوب و هدفمند برنامه های این طرح ها دانش مبلغان با برگزاری کارگاههای دانش افزایی بروز می شود .

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان در پایان خاطر نشان کرد: برای اجرای مطلوب برنامه های ستاد همکاری حوزه و آموزش و پرورش از نظرات مبلغان موفق استفاده می شود و مبلغان ایده های روحانیون موفق و جهادی را برای تبلیغ در مدارس بکار می گیرند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha